Monday, November 3, 2008

Tag drp nrina...#2

Tag drp nrina....yg #2 ni...yg #1 blm buat coz panjang benaor...kena tunggu lamalah ye...sorrylah nrina...hihihi...



1) When first time you meet him/her?

mula2 tahu kewujudan dia, masa form 4...kami kena bertukar brg utk dipinjam...brg tu guna utk pertandingan kawad kaki rumah sukan.....saya pinjam kemeja dia...dia pinjam kain batik saya....


2)what do you feel?

Masa tu takde apa2 perasaan pun...lepas beberapa ketika baru tau dia tu minat kat saya ni hihihi...secret admire...


3)what you feel right now?

Amat menyayanginya...


4)if your enemy do anything that you hate, what you will do first?

sedih...nangis....

5)give 5 characters that have at you.....

pemalu

sederhana.

garang pun ada...mcm nrinalah...kat anak2...

senang merajuk...tapi senang je nak pujuk...dgn hubbylah ni...

gila2 gak perangai ...dgn kawan2 rapat...


6) if he/her have broke your heart, what your action?

diam ...merajuk...nangis...buat2 sibuk...tunggu2 utk dipujuk hihihi....

7) what character you like toward him/her?

penyayang..

memahami ....

romantik...

tegas..

bersikap pemimpin..


8) who is the name of no.1?

my hubby...ibrisam

9) if your lover become your enemies, is it you will hate him/her?

janganlah...doa2 takkan terjadi...

10) the most memorable thing he/her had done to you?

antaranya...cara dia bg hadiah b'day yg ke brp ntah tapi masa tu masih belajar kat bangi dan dia dtg dr JB...kitaorg keluar mkn sama2...raikan my b'daylah konon... saya ni tunggu je hadiah tapi sampai balik dia tak bagi hadiah cuma kad je dgn pesanan buka kat hostel...dlm hati dah nak merajuk tapi malulah pulak...lagipun jarang2 jumpa rugi je merajuk...kan? Bila sampai hostel buka kad...ada arahan..ikut je lah..rupa2nya dia ada masukkan hadiah kat dlm handbag...dpt loket bentuk love....sukanya....dia memag suka buat kejutan...

11)the most thing that he/her have said to you?

sayang awak...

12)no.7 boy or girl?

boylah... my hubbg

13)who is no.9?

boy

14)to the person that always support to you?

always love u

15)Tag...

  • diyana
  • ibu kumbang
  • along (good morning blogger)


3 comments:

ain said...

salam suzi...wahhh..ni cinta dr zaman sekolah la ni. Alhamdulillah sampai gak ke pelamin ye. Suzi ngan hubby sebaya ke..??Akak ngan hubby beza 9 thn.Now ni akak 36 hubby 45.Kdg2 hubby ckp peel akak dah mcm anak dia dah. Akak lbh kurang suzi la..kuat merajuk ngan hubby sbb hobi dia pujuk akak.hahaha....

azreenfaisal said...

bleh tahan jgk suzi ni ek...kuat merajuk rupenye...hehehe

Suzi said...

salam kak ain....
kenal je masa form 4...lepas SPM baru serius...tu yg cinta jarak jauh...dia Ipoh saya TRg..lepas tu dia UTM saya kat UKM hihihi...alhamdulilah...w/pun nenek saya menentang awalnya...sekarang ok je...

salam azreen...
merajuk ngada2 hihihi....