Friday, November 21, 2008

Tag drp Adik Pink Butterfly...


Rules & Regulations :
#01; - Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself. #02; - People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly. #03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.#04; - No tags back!

Buat adik pink butterfly...sebenarnya akak dah pernah kena tag lebihkurang mcm ni dulu...yg beza cuma bilangan...dulu 7 kali ni 10....so tambah2 yg dulu jelah ye....
  1. Paling takut ngeri tengok belon yg besar...nipis...takut pecah. Sebabnya dulu pernah main tiup belon masa sukaneka sekolah pastu pecah kena muka...terkejut ooo....
  2. Binatang paling geli..cicak. Pernah tengah syok tengok tv sambil meniarap tiba2 si cicak jatuh kat atas belakang lepas tu cicak yg panik masuk dalam baju...sampai sekarang naik bulu roma bila tengok cicak. Terbayang2 saat itu...geliiiii....
  3. Dalam zaman yg serba canggih ni saya adalah antara insan yang takde lesen kereta dan tak tahu pun bawa kereta. Keinginan ada tapi keyakinan takde. So, nak bergerak je harapkan my hubbylah. Tapi bila balik M'sia nanti rasa nak beranikan diri belajar dan ambil lesen...anak2 dah sekolah...jadi keperluanlah kot...
  4. Kerja rumah yg paling 'bercinta' nak buat...lipat dan iron kainbaju... huhuhu....Kat sini kurang sikit kerja ni coz hubby gi Uni pun pakai t-shirt je...kadang je pakai kemeja. Iman pun sama...baju sekolah dia bkn mcm kat M"sia. Uniformnya t-shirt je.
  5. Saya ni kidal orgnya. Kebykkan kerja buat pakai tgn kiri. Tapi makan tangan kananlah. Sebab dulu kecil2 selalu kena marah dgn mak kalau makan tgn kiri.
  6. Saya ni juga susah makan ubat...terutama kalau jenis air. ..lagi2 ubat batuk. Sebab tu kalau gi klinik selalu minta ubat pil je. Dulu kecil2 mak selalu tunggu time saya makan ubat kalau tak tak makanlan. Sekarang hubbylah pulak kena tunggu...hehehe....
  7. Saya tak boleh tidur dlm keadaan gelap gelita. Rasa lemas. Berlawanan dgn my hubby. Tapi dia terpaksa mengalah coz anak2 semua ikut jejak saya...
  8. Tak berapa suka laut...rasanya saya ni jenis mabuk laut...
  9. Jenis org yang senang merajuk juga tapi jarang tunjuk...kecuali kat hubby coz nak dipujuk hihihi...
  10. Dulu jenis org yg malas nak masak2 ni tapi sekarang bila dah terpaksa...jadi seronok pula masak...hihihi...

takde nak tag sape2lah kot...semua sibuk layan anak2 yg cuti sekolah hihihi...

Harap adik pink butterfly puas hati...

3 comments:

azreen said...

dah pernah baca dah tag nih....hehehehe...

cHeRyNa PiReS said...

thanks kak suzi!

kak suzi kidal ek...dr ape yg sha bace, org kidal nieh kreatif orgnye:D

Suzi said...

salam...
azreen...hihihi...yg dulu tambah 3 fakta je...

sha...tulah tapi akak ni tak kreatif pun...mcm mana tu?