Monday, November 17, 2008

Picnic kat West Lake

Berkelah pada hari Sabtu hari tu...ramai2...kebetulan hari tu cuaca agak sejuk dan berangin pada sebelah petang jadi tak berapa seronoklah sejuuukkkk....
Senpat duk sekejap je...lepas makan ...Isa dan start batuk2...makin lama makin teruk...so kami sekeluarga balik awal coz takut Isa melarat...nanti semput lagi...
Balik tu terus bagi ubat...malamnya pun dia tak berapa tido....hingga hari ni masih bersisa lagi batuk dia....
Hari Ahad tu ada kawan ajak pergi zoo ....Gorge Wildlife Park...takdptlah ikut...lain kalilah nampaknya...
Bekal utk picnic hari tu saya bawa Pau Goreng dan Mee Taiwan....
Jom layan gambar2 yg sempat ambil...


masa ni Isa dah batuk agak teruk...pergi panggil bapak nak ajak balik...
berbungkus....


Sumaiyyah pun sejuk....biasalah berkepit...


aktiviti kaum bapa...memancing...
tapi my hubby taklah...tak minat katanya...hihihi...


masing2 dgn pancing...


budak perempuan pun ada yg mancing....


excited budak2 duk nengok hasil pancing...



Kaum ibu biasalah..borak2 lepas makan...



Iman dan Ismail main kat gigi air dgn Udin dan kawan2 lain


Rumah tepi tasik...tempat org kaya2lah kot...



ni pulak dah lari tajuk...buku beli kat sunday market semalam...20 c sebuah...
tak dpt pergi zoo...habiskan masa kat sunday market....

13 comments:

Tie said...

bestnya gi piknik..tapi tak best lak bila anak sakit, ekk. Kesian isa...harap2 cepatlah sembuh, dek ye!

ain said...

salam suzi...alahai siannye isa. X dpt le nak enjoy sgt2. Tak pe le, nxt time blh gi lg. Dah ok Isa..??

So..bila nak start cuti2 aust..??

azreen said...

wah seronok ek berpicnic hujung2 minggu...kat sini cuaca mendung je...hujan sikit2...boring betul...hehehe

Shais said...

kesian isa...sekarang nie dah ok ker?

kakchik said...

Salam alaik suzi.

Kesian ya bila anak2 sakit... tak keruan ibu bapa risau takut melarat.

KakChik tumpang seronok tengok gambar-gambar ni, yelah, kita tak sampai kat situ tapi suzi jadi wakil pun ok jugak... hihihi.

Murahnya buku... agaknya kalau kakchik ni dok sana, byk dah kakchik borong buku kanak-kanak ni.

QiStinA's said...

wow suzi...bestkan picnic...kat sana sejuk lagi yea...kesian isa.. tak pe..next time pegi lagi..tunggu weather panas sikit kot...

mommykimi said...

suzi.. semoga anak suzi cepat baik yek... best g picnic.. kalau asben saya, tak de maknanya nak pergi.. baik dia duduk rumah ngadap komputer.. huhuhu.. kami picnic dlm umah jerk.. hehehe

mother of two said...

sumaiya saya pun suka berkepit..:)~

IBU KUMBANG said...

eeeeei.. chomelya isa berbalut mcm tu!

Sasha said...

ala... comelnya Isa... nampak baik sgt... kalau sihat pun dia macam tu ke?... harap Isa sihat cepat2..

Suzi said...

salam...

kak tie...tulah masa kat rumah dia ok je...cuaca pun ok je...takde rezeki tu...

kak ain...
kat sini lagi 3 weeks cuti...

Suzi said...

azreen...
takpe tunggu summer...tak lama dah...hihihi

shais...
dah kurang sikit...

kak chik...
tu buku secondhand...tu yg murah...tapi oklah..selalu gak beli kat garage sale n sunday market

moi..
tulah masa kat rumah cuaca ok je...lain kalilah ...

mommy kimi...
anak sorang takpelah lagi mcm tu...bila anak dah ramai tak lalulah duk rumah je..

shiela...
agaknya org nama sumaiyyah mcm tu kot... :)

sasha...
Org yg tengok Isa selalu ckp dia budak baik...hihihi...

Suzi said...

ibu kumbang...
sejuk ru...dah nak kena semput pun...