Saturday, November 29, 2008

Roti naik lagi...

Minum petang semalam....roti naik dgn bubur kacang hijau. Roti ni memang sedap...lembut...Resepi Mamafami. Dah byk kali buat dan dan post...klik SINI.

9 comments:

azreen said...

sedap nye roti tu....lembut pulak tuh...

Shais said...

suzi...kira dah tak payah masuk kedai roti lagi ek....roti buatan sendiri lagi sedap:)

kakchik said...

alahai sodapnya...

Tie said...

Nanti kak tie nak buat laa. Tapi kena beli tepung roti dulu. Kalau guna gandum biasa kurang menjadi ...

ain said...

suami akak suka roti naik ni. roti naik arwah mak mertua akak sungguh la sdp..so far x jumpa lg yg sesedap arwah punye. and no one sempat mewarisi resipi roti naiknye..alahaii...

Intan Rosnitta said...

Sungguh naik roti naik Suzi ni. Cicah kopi/teh mesti sedap!

Rafizah Nordin said...

suzi,ooo namenye roti naik ye?mmg naik sungguh ye.nampak gebu sungguh.kite kgkdg malas nak wat roti sbb lembutnye sekejap je.pehtu dia lembut dalam je.syg sungguh kene buang bahagian luar tu. nak makan tak lalu plak.mengunyah mcm nak tcabut gigi.mujur la pula tak pakai gigi palsu.agaknye sbb kualiti tepung.tp klu sy pakai roti pun jd camtu gak.emppp poning palo den!

Suzi said...

salam...


azreen, intan n kak chik..
memang lembut dan sedap...

shais...
kat sini tak byk pilihan roti yg halal...terpaksalah buat...

kak tie..
betul tu...kalau guna tepung roti lagi cantik teksturnya...

fiza...
belilah breadmaker takdelah penat sangat menguli...hihihi...

Rafizah Nordin said...

ade je BM...