Saturday, September 13, 2008

Menu berbuka 12 Ramadhan



Mee goreng dan nasi goreng.
Baki nasi semlm...beras mahal kena recycle...tak blh bazir2..



Bubur kacang hijau dan roti naik.
Resepi roti naik kat SINI.


Kuih ketayap dan anggur.
Ketayap tu buat utk mkn petang anak2 yg tak puasa...inti kastard.
Resepinya kat SINI.

5 comments:

Tirana said...

Bagus tu suzi..tak kira beras mahal ke tidak, tapi kita tak boleh membazir kan?

Tie said...

Alaa..memang akak terliur betul tgk mee goreng tu..bulan puasa ni tak lalu nak makan nasi..nak masak mls betul sebab kita sorang je makan mee tu nanti..yang lain lak makan nasi..hu hu..selera tak sama laa..

IBU KUMBANG said...

suzi ni tiap2 ari masak best2

TEAM B.I.O.N.I.C said...

sebenarnya nasi semalam la yang paling best utk di goreng.... (teringat plak dulu pernah masak nasi goreng tomyam seafood fuuhhh.. + telur mata kerbau)

Musliyana and family said...

salam suzi..

wah...macam2 menu...bestla..
diyana ada hantar email kat suzie..dapat tak?