Wednesday, September 10, 2008

Gembira dan syahdu....

Kad raya...siap ada cd lagu raya lagi...



Semalam dpt kad raya drp famili saya kat Terengganu.
Memang tiap2 tahun akan dpt drp diaorg. Syahdunya...menitis airmata....rindunya kat diaorg dan semua famili kat tanahair. Mak, k.cik n adik terima kasih byk2. Doa2lah moga2 puasa n raya kali ni yg terakhir kami kat sini. Minggu lepas dah dpt baju raya yg diaorg kasi kat anak2 saya ni...terima kasih juga...Sayang semua....

10 comments:

TEAM B.I.O.N.I.C said...

wah canggih jugak sekarang kad raya tu ada enclosed cd? dah lama dah tak dapat n kirim kat raya sejak greeting pakai sms jak.... Selamat Berpuasa dan menyambut Hari raya utk anda semua...

p/s: takde resipi baru ker hehehehe

Siti Khuzaimah said...

Salam suzi, wah dpt kad raya...ct pulak da lama tak dpt kad raya...my family takdenyer nk post2 kad raya ni...bestnya kad tu ada cd sekali...cd lagu raya ker?

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

awal dah dpt kad raya...saya semakin lama semakin tak terima kad raya...agaknya tahun ni ade ke tidak..tak penah balas pasal selalu nak balas mesti tak sempat..dah raya dah..hehe..
Harap2 kengkawan masih ingat walaupun tak hantar kad raye..

along said...

aku lum lagi dapat kad rayer...sentimental ckit raser dapat kad rayer.

ain said...

Salam Suzi...

Seronok kan dapat kad raya dari keluarga di tanah air. Terubat lah rindu sikit...

intan said...

huhuu...aku pulak yg terharu,heheee.... ingatan tu yg penting, dh lama yer Suzi kat Adelaide? Agak2 dh bape kali raya tu, xpenah balik ker?

Shais said...

salam suzi,

sayu rasanya....macam diri ni pula diperantauan....huhuhu.

Suzi said...

salam,

team b.i.o.n.i.c,
Selamat Berpuasa n Raya juga.
------------------------
ct,
yup lagu raya...mesti nangislah kalau dengar....
----------------------------
nrina,
masing2 ada cara nak mengingati seseorg...

Suzi said...

salam
along...tu ah walau fesyen lama hantar kad raya ni...tapi feeling penerimanya lain....
----------------------------
kak ain,
tu ah...tapi terubat sikit je...
----------------------------
intan,
tak pernah. my hubby pernahlah balik sorang je...kos tinggi ah..big falimi. Thn depan kalau balik awal sempatlah posa n raya kat m'sia...doa2lah ye hehehe.

Suzi said...

salam shais...
sayu lagi di pagi raya nanti...