Wednesday, September 3, 2008

Menu berbuka 3 Ramadhan

Hari ni jemput kawan datang berbuka kat rumah. Hanya 2 famili je...Najwa n Ayu sekeluarga. Tak ajak ramai coz takut tak terlayan.Terima kasih kpd diaorg semua coz sudi dtg. Lain kali ajak kawan2 yg lain pulak....

Nasi ayam belanga


sos...
alamak gambar sup lupa nak ambil pulak....


salad...


bingka labu...


buah...


kacang kuda rebus...


karipap dan begedel drp najwa....


puding drp ayu....

6 comments:

Shais said...

salam suzi,

tengok pun dah rasa sedap belum makan lagi:)

Tirana said...

Dulu masa dok kat oversea...rajin jugak jemput menjemput ni.. Masa dok kat KB dulu pun suka buat majlis iftar.. Dah pindah KL ni aje yang jarang sangat buat..rasa macam tak sempat..terkejar ke sana ke mari. Lagipun hubby balik weekends aje

ain said...

salam suzi...
seronok kan dpt jemput kwn2 dtg rumah buka puasa..tambah lagi dengan juadah yg membuka selera... sedapnyeee...!!!!

Tie said...

Rajin juga suzi jemput tetamu berbuka bersama yek..memang seronok berbuka ramai2 ni..

Akak said...

Salam Suzi...

Hurmm bingka labu tu sedapnya...

Suzi said...

salam semua,
memang seronok jemput menjemput ni...lg2 kat tempat org ni. Barulah terasa suasana bulan puasa tu...