Monday, March 2, 2009

Grill lamb chop

Bahan2:
bawang putih*
daun rosemary*
daun thyme*
lada hitam *
lada sulah *
garam
minyka zaitun
perahan lemon

Cara2:
blend bahan2 bertanda* dan masukkan garam, perahan lemon serta minyak.... gaul pada daging...perap sekurang2nya 1 jam dalam petiais.
lepas tu grill sampai masak....

6 comments:

Shais said...

perut saya dah berbunyi..belum sarapan lagi, bertambah keroncong la nengok lamb chop suzi....

ain said...

alamak su...ni klu boy akak nmpak ni, mau dia suruh akak buat.

azreen said...

sedap tu makan panas2 kan... :-)

Suzi said...

shais,kakan,azreen...
sedap...cubalah...

Sasha said...

speciallah masakan suzi... tiap2 ari mcm ni ke?... tahap rajin suzi ni dah sampai tingkat tertinggi... tabik spring!! kagum!! Suzi dah boleh jadi chef...

p/s: masak special sekali sekala je...

Suzi said...

sasha...jgn mcm tu...tak setiap hari rajin...ada kala malas juga. kalau duk kat m'sia saya masih tak pandai masak kot..kat mana2 blh dpt mknan ...