Tuesday, April 21, 2009

Sumaiyyah dah 4 tahun...




to my princess


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Disney Graphics


Moga jadi anak solehah...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


dipermudah kehidupan oleh Allah SWT di dunia dan akhirat..

17 comments:

GreenJade said...

Salam Suzi..my best betday wishes 2 lil' sweety Sumaiyyah yer..

moga sntiasa dilindungi & dirahmati Allah sentiasa.. :)

ain said...

HAPPY 4TH BIRTHDAY SUMAIYAH! semoga sumaiyyah dirahmati Allah dan jadi anak yg solehah.

p/s..mummy buat kek aper ari ni??

ratna said...

happy bday sayang!!! semoga panjang umur dan boleh jadi anak yg solehah.

[-suziey-] said...

hepi 4th besday sumayyah..semoga jadi anak yg solehah dn sentiasa berbakti pada ummi dan abi :)

kak suzi xbuat kek ke?klau buat post kt sy sepotong..ekekk:D

zureen @ mama said...

Selamat Hari Lahir yg ke-4 ..Adik Sumayyah..semoga jadi anak solehah kebanggaan ibu ayah..

kayteeze said...

Wah...Selamat hari Lahir, Sumayyah.. dah besar pun ...hi hi..

Moga2 berjaya dlm hidup di dunia dan akhirat.

aiyu said...

Hepi Birthday Sumayyah...
Moga Jadi Anak Solehah...
Dan Tak Malu2 Lagi..
Heeee....

Mak Su said...

moga kehidupan diwarnai oleh warna-warna ceria dan dirahmati Allah sentiasa.

suzi, amik award ek.

QiStinA's said...

happy 4th birthday sumaiyyah... moga jadi anak yg solehah...inysaAllah

Kak Zue said...

Selamat Ulangtahun ke 4 utk Sumayyah. Semoga menjadi anak yang solehah, taat kepada ibu dan bapa yer. InsyaAllah

bozzobattousai said...

hepi besday sumaiyyah...mintak hadiah PS3 kat mak...

kakchik said...

selamat ulang tahun ke-4 untuk sumayyah. semoga membesar menjadi seorang anak yang pintar dan solehah.

Rantong said...

Salam ziarah.

Rancangan "Who Wants To Be A MillionaireBlogger.Net" kini, ke udara di screen komputer anda. Sertai & daftar sekarang. Kemasukan adalah PERCUMA...

nekPP said...

Happy 4th Birthday Sumayyah! sama bintang gan nekPP ler... moga nnti dah besa rajin mcm nekPP jugakkk..hehe..

nekPP doakan moga diberkati dunia & akhirat..insyAllah..

Suzi said...

terima kasih buat semua atas ucapan dan doa...moga Allah makbulkan ...amin...

azreen said...

Happy Birthday sayang.....SUMAIYAH...smga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..... :-)

Sasha said...

Happy Belated Birthday Sumaiyyah!! Semoga membesar menjadi insan cemerlang dlm kehidupan dunia & akhirat... Dan selalu mengembirakan hati kedua2 ibubapa...

p/s: Mesti makan extra special ari tu.... Sumaiyyah dpt hadiah makeup set ke for birthday?...