Thursday, October 16, 2008

Terima Kasih Opah.

Alhamdulillah kuih yg opah kirim dah sampai...sukanya anak2 saya. Memang tiap2 tahun opah akan kirim kuih raya dan selalulah lepas raya baru pos...agar blh hantar byk jenis kuih kot. Sebahagiannya dah habis pun dimkn semlm...
Berat kuih dlm 1 kg lebih tapi kos posnya RM50 lebih...tapi saje opah nak cucu dia merasa kuih raya dia....sebahagian buat sebagahian dia beli.
Terima Kasih Opah....

sebahagian kuih....mcm2 jenis....

6 comments:

Tirana said...

sayangnya opah kat cucu dia...siap kirim kuih raya lagi..hehehe

Tie said...

Wah..bestnya bila dapat parcel dr orang yang disayangi...kuih raya..bahulu pun ada..

IBU KUMBANG said...

mesti terharu kan... huwaaaaa..

Akak said...

Salam Suzi...

Bila duduk jauh diperantauan ni, time raya dapat parcel mmg menggembirakan hati yg sayu tu kan..

ain said...

salam suzi...

alahai opah...sayang sungguh ngan cucu2nye..!!!!

Shais said...

salam suzi,

terharu sayaa....mesti suzi dan family teramat gembirakan terima kuih-kuih raya dari yg tersayang...


p/s-cantik rumah baru