Sunday, June 21, 2009

First Anniversary!

Pejam...celik..pejam...celik rupanya dah sethn usia blog saya ni hari ni. tak pernah terfikir pun dulu2 nak ada blog sendiri, lg2 blog masak sbb saya ni bukan pandai masak pun...malas masak ada le...
Alhamdulillah dlm sethn ni saya dapat ramai kawan...skil masak pun bertambah dan paling penting kerajinan masak bertambah sbb jeles tengok kawan2 yg masak sedap2...tak sia2 hubby saya cadangkan saya berblogging hihihi. Disamping tu, ilmu pengetahuan juga bertambah dgn cerita2 dan n3 dari kawan2...berkongsi cerita suka duka...banyak pengajaran dan tauladan yg dapat.
Terima kasih buat kawan2 dan pengunjung2 blog saya yg tak seberapa ni...anda semua memberi semangat utk saya update blog sebenarnya...nak sharing resepi n cerita.. sharing is caring...kan?




Khas utk kalian semua...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Thank You Comments

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Kisses Comments


15 comments:

ain said...

HAPPY 1ST ANNICVERSARY SU!!! akak pun happy dpt kenal ngan su. lg terharu sbb su lah org pertama singgah masa opening blog akak dulu. pas tu akak belajar masak pun dr blog su gak. Alhamdulillah dah hampir setahun kita menjalin ukhuwah kan!! semoga berkekalan selamanya!!!

kayteeze said...

Ooo...kak tie pun nak ucap tahniah... tak sangka, Suzi begitu rajin memasak, malu kak tie, ekekeke.... teruskan... kak tie suka belek2 blog suzi ni...

zureen @ mama said...

happy anniversary..rasanya kak suzi antara insan terawal yg zureen kenal dialam blog ini..

Semoga persahabatan kita kekal,walaupun sekadar bersua didlm blog shj..Mana tahu satu hari nanti kita dpt bertemu..seronok juga..

mother of two said...

tahniah!!!

teruskan berblog yer kak.. nanti takde nak cuci2 mata tengok resepi...:)

GreenJade said...

congrats akok suzi..

moga x jemu berblogging dgn menu2 yg sntiasa menarik..nice to meet u here..asal carik resepi cream puff but then terus terjatuh ati kt blog ksygn nih yg sarat dgn menu2 masakan yg enak2 gitu hehe :D

moga ukhwah yg tjalin bkekalan selamanya :) *hugs* hehe

blogresipi said...

Dah setahun ek akak berblogging nie.. happy aniversary... semoga lepas nie byk lagi resipi best2 keluar :)

Kakasma said...

Tahniah suzi...tu laa kan pejam celik dah setahun..akak yang baru nipun rasa seronok ..moga suzi akan sentiasa bahagia..rajin rajin lagi memasak tuh..akak datang cuci mata..

kak ina kl said...

salam suzi..tahniah kerna dah setahun dah berblogging...akak ni baru setengah tahun..tapi bestkan..dpt jumpa mcm-mcm resepi yang enak-enak..

azreen said...

tahniah suzi....teruskan berblogging yea....nnti blehla share resepi yg sedap2... :-D

Sasha said...

Happt 1st Anniversary! Usia blog kita samalah... Saya pun baru setahun pada bulan Jun2009... Sha rasa happy dapat berkenal2 dengan Suzi... Teruskan berkarya/beresipi di sini... Saya pembaca tetap blog Suzi...

kakchik said...

happy anniversary untuk blog suzi... maknanya dah setahun jugak la yer suzi jadi blogger. tak sangka, kakchik ingat suzi dah bertahun jadi blogger. tahniah!

FiDa@aMiDa said...

salam kak suzie

Tahniah!!

Terima kasih jugak ler sudi berkawan dgn fida tukar2 link hehehhe...tukar2 resepi.

semoga ikatan persahabatan di alam maya ni berkekalan..kalau ada rezeki kita berjumpa di Msia kalau dah balik Msia nanti hehehhe

keep it up maintain this blog ya :)

yginsaf4 said...

tahniahnyerrr.. salammms

Suzi said...

salam, terima aksiah buat kawan2 semua...luv u all!!!

[-suziey-] said...

happy 1st besday pn blog..ekkeke:D