Tuesday, July 14, 2009

Roti Nasi lagi....

Roti ni projek hari ni dan semalam. Roti sememangnya laku kat rumah ni. Resepi dah pernah letak sebelum ni...boleh klik SINI. Kali ni letak inti kaya. Resepi kaya boleh klik SINI.



Roti nasi pandan berinti kaya ni projek hari ni. Baru je masak...yummmm!




Ni pula roti nasi berinti kaya...tak letak pandan. Projek semalam....

9 comments:

Aiyu said...

Kak Suzi,balik M'sia blh bukak kilang roti...roti semua sedap dan menyelerakan...lg2 le posa nie..huhuhu...

ain said...

betul kata aiyu tu..balik msia nanti..boleh bukak kedai roti.

ima said...

kalau macam ni memang boleh bukak kedai...kedai roti melayu tak banyak,bolehlah tambah bilangan...

zureen @ mama said...

Kak Suzi..macam2 boleh masak..kagum zureen dibuatnya..

blogresipi said...

Manyak akak meroti neh... kite nak order bleh? hehehe... gebus2 semuanya...

azreen said...

suzi....nak sikit bleh? hehehe

Suzi said...

aiyu, ima dan kak ain,
kesian kat kedai lain nanti tutup hahaha....

zureen,
jgn kagum mcm tu...masak yg biasa2 je. zureen apa kurangnya oandai menjahit...

ijan,
rajin sbb ada pembantu cik BM...lgpun anak2 suka mkn roti....

azreen,
dah habis dah...lain kali ye...

[-suziey-] said...

hohooh..sgt gebus itu roti..tantekla roti pndan tu..hahaha:p

Sasha said...

tgh tunggu kedai roti Suzi... bila nak open kat msia?... setuju ngan pendapat mereka2 di atas