Sunday, October 17, 2010

Pesta Konvokesyen Universiti Teknologi PETRONAS ke 10



Sedang berlangsung sekarang...hari last. Sesiapa yg dekat2 sini moh ramai2...Saya dah dua kali pergi...maklumlah dekat. Hubby pun kerja sana. OK lah walau tak sebesar mana. Tapi katanya tahun ni yg paling besar dan meriah.

Semalam, kami duk sana dari pukul 6 pm. Konon nak naik kuda tapi sampai2dah tutup. kuda dah penat.l Mau tak penat kena kerja dr pukul 9 am. So , jalan2 n makan jelah. Maghrib dan Isyak kat Masjid UTP...pastu sambung lagi...tengok persembahan studenti antarabangsa...syok juga. Tapi tak sempat pun tengok zamani nyanyi anak2 dah penat. Isa pun dah tido. Ditambah pula tak minat pun hehehe...

Nanti sy cerita sikit apa yg ada kat Pesta tu...nak selesai 'tugas-tugas' dulu...
eh? sape lak ni? hehehe...my hubby. Pagi2 dah kena pergi utk Majlis Konvo. Konon hemsemlah tu...

6 comments:

segitujuh said...

memang hensem suami Puan. Tahniah kerana berjaya mencuri hati beliau.

indahhouse said...

Salam kak suzi,
wah.. kami yg tak jauh ngan konvo uia pun takleh pegi...huhuk. hubby payah benar nak ajak gi fair macam tu. mesti seronok kan, suasana univ..
cewah... hansem suami kak suzi.. :)

Aiyu Esa said...

teman ingat nak pegi gak,tapi jauh bebenor..moh kita...hahaha....
kak suzi,sejak bila cakap
perak.....hahahaaa..nti ayu lak cakap Ganu..tunggu!!!!

ima said...

kalau dekat memang seronoklah dapat pergi...dah lama kak ima tak gi majlis konvo ni...

Suzi said...

segitujuh, kalau dia dgr maka makin kemmbanglah dia hehehe...


nurindah,
selalu hubby akak pun bkn suka sgt pergi fair, tapi yg ni beria pulak dia. mungkin sbb ada smgt universiti kot hehehe...

ayu,
hehehe..dah duk perak, kahwin pulak org perak kena belajo2 le, idak gitu. tunggu nak dengar ayu ckp TRG hehehe...

kak ima,
buat teringat zaman dulu2...tapi sayu sgt bila tgk mak bapak duk bergambar dgn anak2 yg paki jubah konvo...mesti bangganya diaorg...

GreenJade said...

owh grand jugak konvo karnival tuh yek..lg seronot pegi dgn famili :)