Sunday, October 17, 2010

Iman dah 10 tahun.

Hari ni genaplah usia Iman 10 tahun. Dah besar dah anak bujang kami ni. Walaupun tak sematang seperti kawan2 seusianya tapi ibu dan bapak tetap bangga sebab Iman anak yg taat. Walau dalam apa jua keadaan tetap ingat pesanan ibu dan bapak. Dan dah boleh jaga adik pun. Moga Iman membesar jadi anak soleh. Taat perintah Allah SWT. Berjaya dunia dan akhirat. Kami semua sayang Iman. Amin.



Iman posing hensem masa kat Mc Donald tadi...Bila tanya nak makan kat mana? Mc Donald jawabnya, so kami pun lunch kat Mc Donald...kira meraikan b'day dialah tu. Iman ni amat sensitif orangnya, tapi kalau dia buat silap dia selalu akan minta maaf sambil nangis2 dan peluk ibu dan bapak...sayu je...


Hadiah untuk b'day boy...beli kat convo fair tadi...pilihan dia sendiri...


Iman dan adik2 dia kat tapak convo fair tadi....

4 comments:

ima said...

happy birthday iman...semoga sentiasa dirahmati dan menjadi anak kebanggaan ibu dan bapak bila besar nanti...

zureen @ mama said...

Selamat Hari Lahir Adik Iman..

Semoga berjaya dalam hidup dunia dan akhirat..

Yati Ali said...

Happy Birthday to Iman...
sama baya ngan anak saya eimran...
semoga menjadi anak yg soleh..berjaya didunia & akhirat...

GreenJade said...

Hepi Betday ensem Iman..

moga mjadi kebanggan keluarga di masa depan

anak yg soleh dunia & akhirat :)