Wednesday, August 19, 2009

Salam Ramadhan buat semua, kad ramadhan dr kawan2 dan award.

Kad kat atas ni khas buat pengunjung blog saya yg tak seberapa ni. Alhamdulillah, moga Ramadhan kali ni kita akan dapat menunaikan tanggungjawab kita dengan baik dan semoga kita dapat meningkatkan iman dan amal kita... Saya juga mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf di atas segala salah dan silap saya...moga Allah permudahkan segala urusan kita...amin. Sudi2kanlah ambil kad kat atas tu ye....(jgn malu, jgn segan...)

InsyaAllah puasa kali ni adalah puasa terakhir kami di Adelaide...yeah!! tak sabar nak balik....




Kat bawah ni pula award dan kad2 Ramadhan dr kawan2...terima kasih semua. Semoga persahabatan kita di alam cyber ini berkekalan...





Kad salam ramdhan dr kakintan...

13 comments:

cHeRyNa PiReS said...

selamat menyambut ramadhan utk kak suzi..semoga ramadhan kali nieh lebih bermakna...

nanti masak2 utk buka jgn lupa letak resepi kat blog!:)

ain said...

SELAMAT MENYAMBUT RAMDHAN AL-MUBARAK UTK SU SEKELUARGA JUGA!!!

terima kasih utk kad tu. nanti akak amik ekh.

fzi said...

Selamat berpuasa suzi...

bigeyes said...

salam suzi,

selamat berpuasa.

Chik Mi said...

Suzi thanks dear,akak amik yer,selamat menyambut ramadhan al mubarak buat suzi sekeluarga jugak
Take care

[-suziey-] said...

salam kak suzi..sy dtg amik aaward nih..hehe..thanks kak...sleamat menyambut ramadhan terakhir di addelaide..hehe..rs puas2 kak..pasni dh lain dh posa kt mesia..panas tau..hahhaa:p

QiStinA's said...

salam ramadhan al kareem utk suzi n family.. moga dpt jalani dgn baik.. insyaAllah

Deliah's Deli said...

salam.dah ambil dah kad ramadan tu.dah paste kat blog :) thank u!

Let's dine out said...

Salam, terima kasih. lama tak menjenguk rumah suzi. nas sibuk skit akhir2 ni.Nas & anak akan pulang ke tanahair insyaallah sebelum raya nanti.Dah sampai masa utk plg ke pangkuan keluarga Blog insyaallah akan diteruskan.Selamat menyambut Ramadan yg mulia.

Let's dine out said...

Suzi, jemput ambik kad kat rmh nas

kayteeze said...

Happy birthday Suzi !

Sorry, lambat datang. Moga2 Suzi terus bahagia bersama keluarga tersayang.

Terima kasih atas pemberian kad tu.. nanti kak tie tepek.

Sasha said...

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. Moga kita mendapat keberkatan & keampunan dari Nya...

Terima kasih atas kad yg cantik ni... Kad pertama yg Sha terima ni... teruja sungguh!

kakchik said...

terima kasih suzi.