Wednesday, February 11, 2009


Buat brownies ni utk jamu kawan2 yg dtg tolong angkat barang masa hari pindah hari tu...hidangan yg lain nasi goreng dan sushi....perut kenyang baru kuat nak angkat barang ye tak?? hihihi..Resepinya boleh klik SINI(malas nak translate hihihi...)

17 comments:

ain said...

alahai suzi...rajinnyaaa!!! akak sampai la ni nak buat cheesecake brownuie tak terbuat2 lg. anak2 dah bising dah. dah nak kat xpired cheese dlm fridge tu. x leh jd ni.. nak kena buat gak.

naz ilyn said...

salam...

ishhh... sedapnya tengah nak belajar buat sebab si kecil kat umah tu suka makan cokelat

azreen said...

meleleh nengok suzi.....hehehe

KakChik said...

hai, dalam sibuk-sibuk berpindah pun suzi sempat buat brownies, kakchik tabik sungguh. rajin betul. nampak macam sedap je...

akakerin said...

buat brownies sebab masuk rumah baru ye? kak erin happy tengok suzi dah settle masuk rumah baru.boleh bayangkan penatnya nak mengemas rumahkan!

ima said...

wah!!!sedapnya brownies tu...pandai betullah suzi ni.saya teringin gak nak cuba buat tapi takut tak menjadi...

Shais said...

rajin betul suzi...dalam sibuk mengemas sempat lagi buat brownies....alahai terliurnya.

Zureen said...

Kak Suzi dah siap mengemas ye?Bila tgk berita pasal suhu panas di australia mesti teringatkan kak suzi..hmm

Mak Su said...

mcm tahutahu jer maksu ni tak leh tengok makanan, pantang...terus nak terkam!

ahaks

^aNgRiAni^ said...

kak suzi ni memang rajin laaa
sonoknyaaaa...sedap laa tu :)

GreenJade said...

wahhh suzi dlm bz2 sempat lg curik2 masa wat brownies eh..tabik spring lah ..hehehe..

**lehai gelora nafsu mkn suda mari arrggh... :D

Suzi said...

kak ain, shais,greenjade...
saya tu merajinkan diri juga buat pasal nak tutup petiais coz nak angkut...takut rosak lak cheese tu...

naz...
budak2 memanng suka coklat...kan??

azreen...
cepat2 ambil tisu nanti org namapk malu hihhihi...

ima...
rasanya buat brownies lagi senang dr buat kek...cubalah...

zureen...
seminggu dah sejuk...esok jangka panas balik...huhuhu...

maksu...
baik2 terkam...jatuh nanti pandai2lah bangun ye...hihihi..

angriani...
buat2 rajin hihihi...

mutakalim said...

ooo sedap nyer... rase nak try nih.. ni sapa yang tukang prabis ni, yg nolong ke yg buat. he he he.
-Ijat-

[-suziey-] said...

wow..sedapnye..i love cheeesssss and i love brownie too..:D

salam singgah;)

nama kita sama la

Intan Rosnitta said...

Salam Suzi,

Sedapnya brownies. Nak kena beli ni sbb orangnya tak serajin suzi... hahaha

;)

[-suziey-] said...

kak suzi..sy dh link blog akak;)

syok masuk blog akk ni..inspirasi makanan..ekekek:D

ateh... said...

osah sodap eh tu kak ia...bg kat ateh ckit ha..lapa ni