Tuesday, December 9, 2008

Cerita Hari Raya Korban.....

Tak ada apa yg menarik pun raya korban kali ini. Tak beraya ke mana pun. Tapi tetap pakai baju raya. Terima kasih buat famili saya kat kg coz belikan kami baju raya. Baru sampai semalam. Terutama buat bonda tersayang...belikan baju raya buat saya yg dah jadi isteri org ni pun. Siap dgn tudung lagi. Sayaaaaang semua....
Juadah yg dimasak cuma
nasi tomato dan glazed chicken serta kari daging....kuih bakar dan kek epal. Selepas hubby balik dari sembahyang sunat raya kami makan dan lepas tu pergi kedai gambar(dgn pakai baju raya tu hihihihi....)....buat gambar passport utk Isa. Tak sabar rasanya nak pergi cuti2 dan buat passport Isa. Kami akan bertolak Ahad ni. Banyak benda dah kena selesikan ni...harap semuanya akan berjalan lancar.



Terima kasih buat teman2 yg memberikan kad2 raya ni. Semoga kalian semua ceria dihari mulia ini....moga ukhuwwah kita berpanjangan....

From Azza


From Alia


6 comments:

azreen said...

wah syonye suzi mak siap kirim baju raya lagi....hehehe

tp mana gambar suzi sekeluarga pakai baju raya tu...teringin nak nengok...mesti seronok budak2 kan... :-)

^aNgRiAni^ said...

Salam Aidiladha Kak Suzi...mesti best dapat baju raya kan...kita pakai bju lama jer :D

mutakalim said...

Assalamualaikum..:) dpt baju raya lagi.. saya tak pakai baju raya langsung pasal jd org dapur..lgpun suami raya di jalan Allah..:)

Shais said...

bertuah Suzi...mak kirimkan baju raya. boleh tengok gambo raya..teringin juga nak tengok:)

ooo...suzi nak pegi bercuti ahad nie...budak-budak tentu dah tak sabar.

halen said...

waaa.. u buat nasi tomato jugak ker sama la juadah kiter hehehe.
cuma lauk pauk la yg lain.
nk bercuti ke mana ni amboi3x..

Suzi said...

salam


azreen, shais...
gambar blm upload lagi...tapi kalau nak tengok pun kat Fotopageslah..hihihi

angriani..
selamat hari raya juga...

izat...
mujadahnya raya tanpa suami ye...saya blm pernah lagi...byk ganjarannya tu.....

halen...
ye ke?...nak cuti2 Adelaide ..>Melbourne>canberra>sydney...