Thursday, December 30, 2010

Clean-up !!!


sumber:google

uwaaaa....2 minggu balik kg dan cuti-cuti, rumah berhabuk! jenuh nak kena kemas. Boleh buat saya selsema dan gatak-gatal muka ni...


Alhamdulillah dah selamat sampai ke Tronoh pada hmapir 12am, hari Isnin hari tu. 1 minggu di kg dan 1 minggu jalan-jalan dr Kerteh>Kuantan>Mersing>Melaka dan sekejap di Putrajaya....penat tapi seronok. Banyak kenangan dan pengalaman tercatat.

Paling bermakna bila dapat ziarah ayah dan sedara di Mersing dan juga kawan lama di Trg dan Paka. Terkilan bila tak sempat ziarah kawan lama yg sakit di Dungun walaupun kami plan nak jumpa. Disebabkan dia sakit tak dapat jumpa. Saya pulak takleh nak bergerak sbb hubby kena kerja kat Kerteh. Masa kat Melaka, dapat berita yg dia sudah meninggal dunia. Moga Allah cucuri rahmat ke atas roh arwah.


masakan pertama selepas 2 minggu dapur tak berasap(Selasa). Simple tapi semua orang berselera makan....berselera yg luar biasa... Agaknya sebab semua dah jemu asyik makan kat luar je...


2 comments:

Hann said...

welcome back! Miss lah.. lama suzi tak update entry.

Btwm hidangan yang simple, tapi sungguh sedap..

GreenJade said...

betul sis umah kalu ditinggal lama mmg penat nk buang habuk2..uhuu

pagi2 nih lapar terliur-liur nengok hidangan hehehe