Tuesday, March 22, 2011

ISA dah 4 tahun

Selamat Hari Lahir



Alhamdulillah hari my little prince dah 4 tahun. Ibu dan bapak doakan semoga Isa membesar jadi anak yg soleh. Berjaya dunia dan akhirat. Ibu dan bapak serta abg dan kakak semua sayang Isa.


Isa ketika usia 1 hari. Lahir 22/3/2007, 5.35 am di Women Children Hospital, Adelaide. Berat 3.5 kg. Paling berat dan besar dalam adik beradik. Hinggakan baju-baju yg ibu beli tak muat untuk dipakai hehehe...Ibu beli baju berpandukan saiz abang dan kakak sebelum ni (purata bera tak sampai 3 kg). Tak sangka Isa sebesar itu. Allhamdulillah, walaupun lahir paling besar tapi juga paling senang. Sekejap je sakit. Lebih kurang 3 pagi masuk hospital, pukul 5.35 dah bersalin.


Abang Iman, Ismail dan kakak Sumaiyyah pertama kali jumpa Isa. Masa ni kakak Sumaiyyah macam tak berapa faham lagi. Maklumlah belum pun 2 tahun umur dia....


Apam dot dot(gambar lama), untuk Isa bawa ke PASTI hari ni....makan dengan kawan. Tapi birthday boy teramatlah malas nak ke sekolah hari ni. Puas dipujuk baru pergi. Tu pun menangis ketika ibu nak balik....mmmm.

Ibu sebut huruf...Isa tulis....ini hasilnya...:))

9 comments:

[-suziey-] said...

salam kak suzi..waaa isa sebaya ngn aQeel cuma isa tua bulan..aQeel bln 11..hehe..

happy birthday isa..semga isa menjadi ank yg soleh dan berjaya dunia akhirat :)

Sue @ Nenie said...

Happy Birthday to Isa...semoga membesar menjadi anak yang soleh dan membanggakan kedua orang tua

.:: Mrs Z ::. said...

wah!! ada hasil dari obesi ye kak =) hepi besday utk Isa =) moga terus membesar jadi anak yg sihat & bijak =)

Deliah's Deli said...

slmt hr lahir isa..dh besar isa ya..dah pandai tulis..mmuahhss skit kat dia :)

izahdaut said...

hapy birthday isa..
semoga menjadi anak yang soleh dan membahagiakan ibu dan ayahnya..
akak..nak tanya skit..boleh.nanti bagi emel boleh?hehe

zureen @ mama said...

Selamat Hari Lahir adik Isa..Semoga menjadi anak soleh kebanggaan ibu dan ayah..

Suzi said...

terima kasih buat semua di atas doa dan ucapan buat Isa. Amin. Semoga Allah SWT perkenankan. Semoga kawan-kawan semua sentiasa dirahmati Allah dunia akhirat.

Suzi said...

Izah,
ni email akak, suzilawati@ymail.com.

berdebar2 ni apalah yg nak ditanya hehehe...

Sweet N Pretty said...

hepi befdei isa. moga jadi anak yg soleh, cemerlang dunia & akhirat:). isa sebaya dgn nabilah, birthday 6/3 yg lps