Monday, September 19, 2011

Jamuan Hari Raya Aidilfitri UTP 2011

Tarikh/masa: 15 September 2011/ 7.45pm - 10.00pm

 Tempat: Foyer Kompleks Canselor, UTP

Menu :
Lemang, Ketupat & Rendang Ayam/Daging
Nasi Beryani & Ayam Masala & Dalca
Mee Hoon/Mee Soup
 Kueh Teow Goreng
Barbeque (Lamb)
Satay
ABC, Cendol & Mix fruit
Drinks (Hot & Cold)
Ais Krim



Yummmy!!!! :)
 



Jom layan gambar pada malam tu:

Foyer Kompleks Canselor. Sebelah kiri, Dewan Canselor...kanan,Perpustakaan.


Kami antara yang sampai awal. Selepas solat maghrib di Masjid UTP, terus ke sana. Ambil tempat duduk dan terus intai apa yang boleh  di  makan. Yang dah tersedia, satay. Jadinya santapan pertama kami adalah satay. Banyak lagi juadah lain. Jom layan;

 
 Antara stall yang paling mendapat sambutan, BBQ lamb...



 ni dia...makan dengan roti. saya memang suka tapi takut nak makan banyak, takut BP naik heheh


 Rendang Toronto dan Ketupat Boston, hehehe. Cantik stall dia, kan? Ada pertandingan untuk stall tercantik.


  Stall nasi briyani dan mee sup (sebelah sana)...
 

 Stall ABC, Cendol & Mix fruit...


 stall yg paling awal siap...satay.



 kue tiaw  goreng...sedap!

 
 berselera....kami duk kat sebelah stall aiskrim. huhuhu sakan le anak-anak duk pi ambik aiskrim.

sumaiyyah sedang tekun makan bbq lamb ...susah le sikit sbb gigi depan takde hehehe...



 
 persembahan pun ada tapi tak tengok pun...kami duduk jauh kat belakang ...


Kami  balik awal, sebelum majlis selesai. Anak-anak dah tak tahan mengantuk. Diaorang ni memang jenis tidur awal pukul 9 lebih memang dah masuk bilik.

2 comments:

tun_telani said...

wahh... bestnyer.. tun baru 4 bulan duk bintulu, xkenal sgt org2 kt sini.. jd xde pun gi rumah terbuka.. uhuk uhuk.. sedih pulak rasa..

عبده العمراوى said...



شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة جلى رخام وبلاط