Monday, June 28, 2010

Mandi manda di kolam

Minggu kedua cuti sekolah hari tu kami sempat balik ke Terengganu. 2 minggu cuti-cuti, penat masih belum hilang. Anak-anak pun ponteng sekolah seminggu.Dalam sibuk pergi rumah kenduri tu sempat jugalah ikram anak-anak pergi jalan-jalan. Sebab kami akan tinggalkan diaorg kat kg dan honeymoon ke jb hehehe....(alhamdulillah tercapai juga hasrat kami berhoneymoon walau pun sambil - sambil hubby buat kerja...)

Mehlah layan keseronokan diaorg mandi kat kolam kat pusat sukan sebelah 'Masjid Terapung" Kula Ibai tu...

Bukan main seronok diaorg. Maklumlah dah lama tak dapat mandi manda macam tu...sejak balik Malaysia ni...


Isa geng dengan Sumaiyyah....


Iman dengan Ismail


jump Ismail! jerit bapak...



Punyalah susah nak ajak diaorg balik. Terpaksa pujuk dengan makan di A&W kat Batu Buruk. Lepas makan ronda-ronda kejap kat pantai....

Diaorg duk pujuk bapak belikan kite...Ben 10 jadi pilihan....


naik tinggi kite diaorg....




Itu je crita untuk kali ni...InsyaAllah bersambung lagi...




6 comments:

ain said...

salam suzi. wahhh....nak pi honeymoon ke JB ye..?? meh singgah umah akak!!!

Deliah's Deli said...

salam suzi...yaayyy!best dpt mandi manda :) pss..template n header baru-comey!

Suzi said...

salam,

kak ain...dah balik dah.
5 hari kat sana...20-25 jun hari tu...duk kat Pan pac
memang ingat nak ziarah akak tapi tak sempat sbb siang hubby sibuk visit student....dahlah tu lupa pulak ambil no contact kwn2...


deliah,
memang syok budak2 tu...sampai tak nak balik...

~*as*~ said...

salam suzi,
hu2 lama x mandi manda sebegitu rupa, sini makin sejuk plk tu..

ima said...

salam suzi...wahhh bercuti sakan...sampai ke johor lak tu...tak nangis ke anak2 ditinggalkan...

Suzi said...

as,
sy ni tgh rindukan adelaide huhuhuh...

kak ima,
anak2 ok je...sbb duk kg. kalau sy ada pun dia tak hirau sgt...mak2 sedara dia ada...yg bongsu tu makan, mandi, malah tido pun dgn mak sedara dia