Monday, February 14, 2011

Forum Perdana di Universiti Teknologi PETRONAS 17/2/2011 dan Maulidur Rasul.

Assalamualaikum. Lama tak update blog hehehe...bz semacam je. Ditambah mood pun takde Harap kawan-kawan semua sihat. Terima kasih kepada pengunjung blog ini.
Hari ni saya nak hebahkan program forum perdana yg kat UTP ni. Kepada sesiapa yang tinggal dekat-dekat UTP ni jomlah ramai-ramai kita hadir ke program ni. Moga ia memberi manafaat buat kita. InsyaAllah. Jumpa disana!!




*klik imej untuk imej yg lebih besar.



Esok pula adalah Maulidur Rasul.
Selamat menyambut Maulidur Rasul buat semua.

Semoga ALLAH SWT memberi kita hidayat dan kekuatan untuk sentiasa mengingati junjungan besar kita, Nabi Muhammad SWT dan dapat mengikuti sunnah-sunnah beliau.



3 comments:

Wattie said...

Salam Maulidur Rasul, ziarah dan ukhwah...

kayteeze said...

Salam Maulidur Rasul, Suzi...

Seronoknya ada aktiviti begitu. Kak tie kat sini sunyi sepi laa....

GreenJade said...

Salam Maulidur Rasul..salam & selamat buat junjungan besar Nabi Muhammad SAW

kalu dekat2 mau jugak join sis..nanti sharing2 info yea :)